close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

Snape

22. dubna 2006 v 8:22 |  Ankety
Co si myslíte vy?
 

53 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Je Snape opravdu na straně Voldemorta?

Pochopitelně ano!! 28.4% (561)
Ne...Mají s Brumbálem přichystanou lest 60.8% (1200)
Já nevím.... 10.8% (214)

Komentáře

1 Tse-Tse Tse-Tse | E-mail | Web | 26. dubna 2006 v 21:09 | Reagovat

V šestém díle je to jasný!!!!!!!!!!!!!!! :-(

2 Frederika Frederika | E-mail | 8. května 2006 v 16:29 | Reagovat

Snape je sice Kripl s velkym K, ale myslím si, že je na straně Brumbála. Vždyť tam byl použit mnoholičný lektvar, co když to někdo na Snapea zahrál.........?

3 kari kari | 14. května 2006 v 20:06 | Reagovat

Snape je hulvát, zabil Brumbála,je smrtijed a celou tu dobu předstíral že je na jejich straně, což je podle mě zbabělé a podrazácké!!!

4 chitita chitita | Web | 17. května 2006 v 20:59 | Reagovat

www.blackwhite.wz.cz/  na teto strance je teorie proč musel snape zabit brumbala a je ve prospěch snapea... A ja Snapeovi budu veřit do poslední chvíle...

5 Karatuta vutunavajama Karatuta vutunavajama | 19. května 2006 v 14:50 | Reagovat

musel zabit Brumbala protoze slibil malfoiove(nevim jak se to pise)...ze  ohláida  Draca  a bude  ho chranit ..ale   na  druhou  stranu  si myslim ze  pro neho udelal  Brumbal  fakt  hodne ...tak   proto  ho zabijet  nemusel-stejne  Harry  pak  zabije  Snapea  a   Voldemorta   urcite!!"!

6 Charlizee Charlizee | 25. května 2006 v 10:14 | Reagovat

no já nevím, třeba v prvním dílu se snažil zabránit Quirelovi aby získal Kámen Mudrců pro Voldemorta, tak proč nebyl potrestaný? si myslím, že je to dvojitý agent a jeho roli se dozvíme až na konci

7 Karkulinka Karkulinka | 7. července 2006 v 22:37 | Reagovat

Myslim ze je na strane brumbala... snape prece brumbalovi neco dluzi... brumbal ho zachranil pred azkabanem a ocistil jeho meno... stejne jako pettigrew musi harrymu nak pomoct...

8 Anezka Anezka | 14. července 2006 v 20:48 | Reagovat

Já jsem si myslela, že když Brumbála zabil, tak je to jasný. Je ale taky možný, že kdyby to neudělal, porušil by neporušitelnou přísahu, kterou dal Narcise... A to by zemřel, ne?Takže fakt nevím...

9 o.k. o.k. | 19. července 2006 v 14:35 | Reagovat

no teď jako fakt nevim....protožeNA JEDNU STRANU  ještě pořád se nevysvětlilo proč Brumbál Snapeovi tak bezmezně věří a když se to tak vezme tak vlastně ikdyž nerad pomhal i Harrymu a byl to přece on kdo Brumbáloví  pomohl když se vrátil z výpravy na které zničil ten viteál co byl v prstenu...už tenkrát se mu přece "nemuselo podařit" Brumbála zachránit... NA DRUHOU STRANU ALE,  vyzrazoval (nevíme jak důležité)informace z Řádu Voldemortovi......a nakonec zabil Brumbála....taky tam je divné to že se zavázal tím neporušitelným slibem, to by svědčilo o tom že je na straně Voldemorta....ale ta Brumbálova smrt byla nějaká moc jednoduchá na to , že to byl právě Brumbál...no uvidíme v sedmém díle...ale já osobně sice doufám že se Brumbál vrátí,ale podle toho co jsem zase někde četla nevim nevim.......

10 o.k. o.k. | 19. července 2006 v 14:55 | Reagovat

Severus Snape je bez pochyb výraznou osobností celé knihy. Nejde tu ani tak o vzhled, i když jeho temné, černé oči, bledá tvář rámovaná dlouhými, havraními vlasy a štíhlá postava věčně zahalená do černého hábitu mohou jen ztěží uniknout pozornosti. Je to však ta podivná aura, která ho obklopuje, jenž způsobuje, že člověk strne neschopen pohybu jako bezbranná kořist hypnotizovaná očima blížícího se dravce.Člověk si nemůže být u něho ničím jist, což znepokojuje a vyvolává otázky, na něž aspoň zatím nejsou odpovědi. Od začátku do konce má člověk pocit, že Snape je o krok o dva před ním a jako by věděl mnohem víc, než říká. Kdybychom ho měli popsat jedním jediným slovem, bylo by to asi nejistota. Dalo by se mu dát spoustu přívlastků, ale kdo je vlastně ten muž bedlivě střežící každý krok Harryho Pottera svýma neproniknutelně černýma očima? Víme o něm tak málo. Avšak čím víc se po kouskách poodhaluje, jak podivně je jeho osud propleten s osudy mladého Pottera, tím více otázek vyvstává. Severus Snape je už na první pohled komplikovaná osoba. Mohl by být v knize přirovnán k špetce exotického koření, která jen zvýrazní chuť příběhu. Jaké pohnutky řídí jeho jednání? Ačkoli mladého Pottera nenávidí, zachránil mu v prvním ročníku život. Prý vyrovnání účtů. Snad pocit zodpovědnosti pedagoga za život studenta. Proč však nesvěřil své podezření na Quirrela Brumbálovi? A oč by bylo snazší ponechat mladého Pottera v moci Umbridgeové. A přesto se zdá, že by byl mezi prvními, kdo by přišel Harry Potterovi na pomoc ve chvíli nejvyšší. Je to jen plnění povinnosti, jen zdánlivý klamný dojem? Nebo jsou osudy těchto dvou svázány něčím pevnějším než je pouhá averze či nenávist? Tolik otázek a tak strašně málo odpovědí.

Severus Snape se narodil v lednu roku 1960 a vzhledem k tomu, že kouzelníci se dožívají značně vysokého věku, dalo by se říct, že má celý život před sebou. Rodinné poměry zjevně nebyly nejlepší. Otec byl, jak lze usuzovat z krátkého útržku ze Snapeovy minulosti, zřejmě panovačný sobec a tyran, který musel mít vždy pravdu a poslední slovo. Severus Snape tak nejspíš prožil dětství v atmosféře strachu, věčného křiku, výčitek a nejspíš i surových fyzických trestů pro sebemenší hloupost. Ačkoli se mu dostalo nepochybně dobrého vzdělání, což umožnilo rozvoj jeho přirozeného intelektu, citově růst nemohl a uzavíral se do sebe. Nejspíš neměl příliš možností hrát si s ostatními dětmi a jeho dětství se neslo v duchu studia a osamění. Ze strachu z otce se stával vypočítavý a lstivý, aby unikl trestům za to, jaký je - divný. Lze totiž předpokládat, že Tobias Snape se nikdy nesmířil s faktem, že jeho manželka je čarodějka a syn bude stejně "nenormální".

V odchodu do Bradavic mohl vidět únik, nový začátek. Záhy však přišla krutá lekce. Neschopen zařadit se do kolektivu, v němž nebyl zvyklý se pohybovat, navíc odlišující se jinými zájmy, skvělým prospěchem, podezřelou znalostí černé magie a intelektem spojeným s logickým myšlením, stal se terčem útoků spolužáků, neboť děti nemají rádi ty, kteří vybočují z řady. Bez přátel, bez spojenců, pronásledovaný Jamesem Potterem a jeho partou stával se Severus Snape úskočnějším, aby se ubránil přesile, ale i samotářským, když byl šikanován až agresivním. Toužící po pomstě, které se mu nedostávalo, protože Sirius Black a James Potter byli dva a on byl sám. Ránu pak mohla ještě zjitřit Lily Evansová, kterou tajně mohl milovat a musel jen přihlížet, jak nakonec dala přednost Jamesovi. Jestli kdy byla naděje, že by mezi Severusem a Jamesem nastalo příměří, pak se nepochybně navždy rozplynula ve chvíli, kdy by se stali soky v lásce. A z toho by nakonec pramenila ta strašlivá nenávist, kterou Snape k Potterovi cítil, neboť nic nepostaví mezi muže větší bariéru než žena.

Ale přes všechno byl, je a bude Severus Snape člověk s city, přáními a touhami jako každý jiný. Pod sebe tvrdší slupkou bude vždy bít lidské srdce, které je i v té největší hořkosti schopno žalu i lásky. Možná to byla právě touha po přátelích, uznání, sen něco velkého dokázat, co vehnalo mladého Severuse Snapea do náruče lorda Voldemorta. Uvědomme si, že v té době byl Snape mladé a nezkušené štěně. Kouzelník Voldemortova formátu by s ním jistě snadno dokázal manipulovat, když to dokázal se spoustou starších a zkušenější. Severus Snape byl zranitelný díky tomu, že se k němu zřejmě jen zřídka kdy někdo zachoval trochu hezky. Až směšně snadno by mohl Voldemort zneužít citlivé, vnímavé srdce, které zažilo už tolik bolesti. Člověk nerad přiznává chybu a mohlo dlouho trvat, než Severus Snape pochopil, že tohle není cesta, kterou chtěl jít. Přišla deziluze ze svého Mistra, prozření a dobrovolné špehování jako druh pokání, jenž mělo přinést klid v duši. Ale navzdory jeho snahám James Potter a Lily Potterová zemřeli, aniž by mohl splatit Potterovi nenáviděný dluh za záchranu život, či se rozloučil se starou láskou. Přišel soudní proces a stala se z něj černá ovce. Přišel o "kamarády" z řad Smrtijedů, o rodinu, která nejspíš dobu vlády Voldemorta nepřežila, zůstal sám – bez práce, bez iluzí, bez chuti do života. Po staré lásce mu zbylo jen roční dítě a ze života trosky.

Po pádu Voldemorta ho Brumbál uchránil před Azkabanem, což nepochybně v řadách obyčejných lidí muselo vyvolat značnou nevoli. Kdo ví, jak tvrdou daň musel zaplatit za chybu z mládí? Možná právě to Brumbála přesvědčilo o jeho upřímnosti. Nedivila bych se kdyby se světem uštvaný mladík zhroutil a dlouho se nedokázal odrazit ode dna. Byl by to jistě Brumbál, kdo by stál v této chvíli při něm, a tak by i věděl, že ta lítost a zdrcení jsou opravdové. V každém případě Snape zahořkl a začal trestat svět za to, co musel vytrpět. Hluchý a slepý ke všemu hýčká si svoji bolest a jizvy na duši. Ztrpčuje život chlapci, který se tak podobá Jamesovi, jehož nenávidí, a co hůř, ženě, kterou možná miloval. A snad chvílemi vidí v Harry Potterovi sebe v jeho věku, když byl i on považován za nenormálního. Nenávist je nejpohodlnější řešení. Přesto se zdá, že jestli někdo může mladého Pottera pochopit, je to právě Snape. A pokud existuje člověk, který může dát Harry Potterovi naději na vítězství nad Pánem zla, kdo by mohl být lepší než Severus Snape, který ví čemu mladý Potter čelí?

Nyní víme, že se Severus Snape dopustil vraždy. Vraždy člověka, který mu věřil, který mu pomáhal, který do něj vkládal veškeré své naděje. Krev Albuse Brumbála si Snape nikdy z rukou smýt nedokáže. Je však otázkou jaké bylo pozadí tohoto činu. Než začneme Snapea soudit, měli bychom si uvědomit, že celý příběh vnímáme očima Harryho a ten se již dvakrát mýlil. Poprvé v Snapeovi samotném v prvním díle, podruhé v Siriusi Blackovi. Je možné, že se mýlí i potřetí. Možná že ve chvíli nejvyšší to bude právě Snape, kdo přijde Harrymu na pomoc. Severus Snape má možná osud Harryho Pottera ve svých rukách.

to je z toho: www.blackwhite.wz.cz

a myslím že to je fakt dobře napsané, takže stojí zato si to přečíst, kdyby to někdo chtěl originálně z těch sztánek tak je to pod názven  Severus Snape: Náš názor :-)

11 o.k. o.k. | 19. července 2006 v 14:56 | Reagovat

týjo to vypadá ještě delší než to ve skutečnosti je, ale fakt stojí zato si to přečíst!!!!

12 Anezka Anezka | 20. července 2006 v 11:20 | Reagovat

To bylo vyčerpávající, ale vážně dobrý... Tak nějak to opravdu může být. Každopádně to bylo zajímavý a dík...:-)))

13 Verunka Verunka | 29. července 2006 v 20:20 | Reagovat

Že je to v šestým díle jasný??? To napíše jen ten, kdo neumí přemejšlet! Vždyt Brumbál donutil Snapea slíbit, že ho zabije, aby se z Draca nestal vrah a Voldemort si i nadále myslel, že se Snape k němu opravdu vrátil. Je to tak průhledný! Brumbál se obětovat, protože Harrymu nemůže říct ani ho naučit víc. Snape vždycky dělal, co mu Brumbál řekl ať to bylo cokoliv. Není to smrtijed.

14 Radečka Radečka | 29. července 2006 v 20:27 | Reagovat

Určitě není Smrtijed, nebudu tomu věřit, dokud to sama Rowlingová nenapíše černý na bílým. Je to patrné z těch knih...lidi přečtěte si je! Tu teorii na www.blackwhite.wz.cz jsem četla a moje teorie jen potvrdila.

15 Lily Lily | 29. července 2006 v 20:28 | Reagovat

Je na Brumbálově a tudíž i na Harryho straně - jenže Harry ani Severus si to nechtějí připustit, přestože oba spolupracovali vždy s Brumbálem.

16 Pavel Pavel | 29. července 2006 v 20:29 | Reagovat

Hraje to na Voldemorta. Je to jasný jak facka!

17 Míla Míla | 29. července 2006 v 20:29 | Reagovat

Jo tu teorii jsem četla, není to výmysl, je podložená fakty přímo od Rowlingové. Z toho jednoznačně vyplývá, že Severus Snape NENÍ Smrtijedem.

18 není není | 29. července 2006 v 20:33 | Reagovat

Snape není takovej debil, aby udělal něco podezřelýho. Nikde v žádné knize není jeho rozmluva ani s Brumbálem ani Voldemortem, ale Voldemortovi nepředává o Řádu žádné zásadní informace, protože jinak by ho Smrtijedi celý povraždili a zlikvidovali. Z rozmluvy v 2. kapitole Prince dvojí krve (mezi Snapem a Belatrix) si lze snadno domyslet, že je jednoznačně na straně Albuse Brumbála.

19 Péťa Péťa | 29. července 2006 v 20:35 | Reagovat

Není Smrtijed ani náhodou!!!! Jen je trošičku nepříjemnej, ale to má v povaze a hlavně jak je tu v jednom komentáři zmíněno - měl špatné dětství. VELMI špatné. To poznamená každého. Právě proto je na straně dobra.

20 Dobby Dobby | 29. července 2006 v 20:39 | Reagovat

Jediný kdo může po smrti Brumbála pomoci Harrymu porazit Voldemorta je Snape, takže chtě nechtě MUSÍ být náš. Žádnej Smrtijed!

21 Anezka Anezka | 31. července 2006 v 18:29 | Reagovat

Bylo by to zajímavý, kdyby v sedmičce Harrymu pomáhal. Ale já teď vůbec nevím, co si mám myslet!!!

22 Verunka Verunka | 2. srpna 2006 v 10:16 | Reagovat

Já doufám, že mu bude pomáhat, protože Harry už nemá nikoho - kromě členů řádu a ti maj už ted plný ruce práce. Sirius pryč, Brumbál taky... no já nevím. Dokonce mu bylo na konci 6 i líto Draca, že to dělal ze zoufalství a ne nenávisti, dokazování si něčeho... Snape je ale dospělej chlap a mohl by mít rozum!!!!!!! Když ho Harry nemá a je zaslepenej jen to nenávistí.

23 Durmstrong Durmstrong | 2. srpna 2006 v 10:35 | Reagovat

I thought that Snape isn't Deatheater and he has with Dumbledore plan to destroy Voldemort........

24 Lucinka Lucinka | 10. srpna 2006 v 12:42 | Reagovat

tak si přečtěte prince dvojí krve...tam snape zabije brumbála...tak na čí je asi straně??

25 maki maki | 25. srpna 2006 v 14:46 | Reagovat

jejda to vám ještě nedošlo že to snae s brumbálem jenom hrajou?!!!

26 amelie-bystrozorka amelie-bystrozorka | 6. září 2006 v 15:17 | Reagovat

mislim ze je vinen!soudni liceni ho usvetci a pujde do azkabanu

27 čmuchalka čmuchalka | 15. září 2006 v 17:51 | Reagovat

tomu se říká dvojí agent

28 hermiona hermiona | 20. října 2006 v 16:49 | Reagovat

nevim nevim.....................................

29 Grace Grace | 23. října 2006 v 17:00 | Reagovat

Těžko říct, je to zahalený tajnostma... ale z těch faktů co jsou to uvedené bych řekla, že je Brumbálův a ne Voldemortův. Je moc důvodů proč by spíš zradil Voldyho než Brumlu. Jenom to asi není na první pohled tak jasný, je třeba nad tím víc popřemýšlet. Už aby JKR dopsala ten poslední díl:-(

30 Čmuchalka Čmuchalka | Web | 7. listopadu 2006 v 19:32 | Reagovat

Já souhlasím s Frederikou

31 Pavel Pavel | 10. listopadu 2006 v 19:47 | Reagovat

Snape je na Brumbálově straně. Byl Smrtijed, ale přešel na Brumbálovu stranu ještě před Voldemortovým pádem. Brumbál si ho pojistil nezrušitelným slibem (o Snapeově slibu Brumbálovi se píše v posledním díle), svědkem k tomuto slibu byl asi Hagrid. Tím, že Snape žije víme, že slib drží - kdyby ho porušil, zemřel by. Co bylo nv onom slibu se můžeme jenom domnívat, ale asi tam byla ochrana Harryhoo. Snape zabil Brumbála na žádost samotného Brumbála. Ono Brumbálovo "Severusi, prosím !" byla žádost, nikoliv o život, ale o smrt. Brumbál pravbděpodobně umíral a věděl to.  Snape takto za cenu obrovské osobní oběti (stal se zcela známým jednoznačným vrahem) zůstává na straně dobra, přestože pro Smrtijedy je nyní hrdinou č. 1. Proto také to jeho zoufalství, s kterým řve na Harryho ažo nenazývá zbabělcem. Proto ona nenávist v pohledu na Brumbála při tom, co Brumbála zabíjí - je mu naprosto jasné, že pro Brumbálovu stranu je tímto činem vyřízený. Již 2x zachránil Harrymu život - naposledy v závěru posledního dílu, kdy přikázal Smrtijedovi, aby  Harrymu neubližoval, že Harry patří Voldemortovi. Pravděpodobně byl on tím špehem, který Brumbálovi řekl o tom, že Voldemort se chystá na Potterovy (což vedlo ke kouzlu strážce tajemství Pettigrewa).

Mimochodem, Voldemorta nezabije Harry ale Pettigrew. Harry zlikviduje viteály,

ale Harry není vrah, Voldemorta nezabije, stejně jako Malfoy nezabil Brumbála, protože není vrah. Pettigrew je ideálním potenciálníám Voldemortovým likvidátorem - všichni jím pohrdají, pro všechny je odstrkovaný, on sám jistě nenávidí vše co se dá. Koncentruje se v něm takto obrovská síla, která se jednou projeví tím, že to bude on, kdo řekne ono "Avada kedavra" na Voldemorta.

32 Kíťa Kíťa | E-mail | Web | 14. listopadu 2006 v 17:58 | Reagovat

hele to nikdo nevi ale...vazne na www.blackwhite.wz.cz je to dobre popsany a tomu co tam je ja verim...je to super...mohlo by se to tam trosku rozrustat...

33 Any Any | 16. listopadu 2006 v 21:04 | Reagovat

Já čumim...:-) Vy ste mi totálně vyvrátili původní přesvědčení! Je fakt, že to takhle bude zajímavější...Tak už se vzdávám a nechám se překvapit!

34 Ellinor Ellinor | E-mail | 30. listopadu 2006 v 19:54 | Reagovat

no vá vlastně nevim ze začátku se zdál hodnej ale po tý šestce...

35 Dobby Dobby | 27. prosince 2006 v 13:26 | Reagovat

Fakt takový intelgenty jako je "lucinka" (viz její komentář) fakt zbožňuju, všichni, kdo to píšou četli Prince dvojí krve. Copak v tom nevidíš tu lest od J.K.Rowling? Mate čtenáře, aby nikdo nevěděl, co si má myslet. To je účel, abychom se my všichni domnívali, že Snape je zrádce!!!!! Přemýšlej!!! Ty si přečti PDK speciálně druhou kapitolu (popř. výše zminovaná blackandwhite) a je jasný, že Rowlingová blafuje. Zezačátku (ve všech dílech) skoro říká, že je hodnej, jen protivnej na Nebelvíry! A pak z něj udělá na konci jedinkrát vraha - a všichni se můžou po***...

36 Orchidée Myosotis-Snape Orchidée Myosotis-Snape | 27. prosince 2006 v 13:48 | Reagovat

100% souhlas s Dobbym - domácí skřítkové jsou úžasná stvoření. Vlastně souhlasím se všemi, kteří zastávají názor, že Severus je Brumbálův - těch důkazů pro je totiž strašně moc - a potvrdila to autorka, tak co chcete víc...

Navíc jinak bych si ho nevzala:o)

37 Jenky Jenky | E-mail | Web | 10. února 2007 v 23:46 | Reagovat

Já newim spíš asi smrtijed neni,protože vlastně jak harry se ptal brumbála co si myslí o tom rozhovoru malfoye se snapem a brumbál řekl že nemá obavy,takže možná byli domluvení... ale stejně jsem z toho smutná... a navíc já si myslim že harry umře hned jak zlikviduje Lorda Voldemorta  protože pokud si někdo vzpomínáte tak na konci 5. dílu řekl brumbál Harrymu že musí zemřít buď on nebo Neville Longbottom kvůli té věštbě...(z nějakého důvodu prostě to tady nechci rozepisovat) takže ten 7. díl určitě mnohé vysvětlí.... Já jsem z 6. a 5. dílu hodně zmatená...... Taky doufam že se v 7. díle odehraje ta svatba Fleur a Billa ale asi to taky bude nějaké komplikované... třeba nakonec Fleur umře... kdo ví,7.díl bude vážně drama.............

38 Martin Martin | 26. dubna 2007 v 22:14 | Reagovat

tak si přečtěte prince dvojí krve...tam snape zabije brumbála...tak na čí je asi straně?? // inteligence nekterych jedincu mi opravdu prekvapuje :)))

jinak v 6. dile neni napsano, ze musi zemrit Harry nebo Neville. Bud zemre ten, ktereho si Voldemort poznamenal (Harry)  nebo sam Voldemort - jeden druheho musi zabit...

moje teorie: Rowlingova nic nedela jen tak, vse ma nejakou souvislost. Asi 3x se v knizkach zminuje o dousku zive smrti, ale nikde ho nepouzila. Rekl bych, ze to bude mit s Brumbalovou "smrti" neco spolecneho... (ta smrt mozna v uvozovkach nema byt, kdo vi...?)

39 Therés:) Therés:) | 7. května 2007 v 23:28 | Reagovat

v 6.dile je to prece cerny na bilym...Snape je na strane Voldemorta,kdyz zabil Brumbála!

40 Martin Martin | 16. května 2007 v 18:36 | Reagovat

A nenapadá tě třeba, že to je jenom trik Rowlingový? Že mu třeba Brumbál přikázal, že ho musí zabít, nebo že Brumbál díky "něčemu" neumřel a vrátí se? Trio pořád podezřívalo Snapea z různých nepěkností... že on chce kámen mudrců, že on chtěl shodit Harryho s koštěte atd atd... A vždycky se ukázalo že je v tom Snape nevinně. A teď ho všichni znovu podezřívají. Možná je to jeho osud, být v podezření, i když dělá dobro... Tak je v podezření i u Draca mámy, ta mu naopak nevěří že je na straně Voldemorta...

41 Saeros_the_dragon Saeros_the_dragon | 1. července 2007 v 16:54 | Reagovat

No jo, Snape je zmetek nad zmetky. Doufám, že v sedmém díle bude umírat hodně pomalu a hodně bolestivě,grrrrrr....

42 Tereza Tereza | 24. července 2007 v 19:19 | Reagovat

Když zabije Brumbála a uteče se Smrtijedama tak bych se divila že by byl hodnej.

43 Jane Jane | 8. srpna 2007 v 12:53 | Reagovat

vubec!!!Je na stane Brumbala!!!Dokonce po nem Harry a Ginny pojmenujou jedno ze svych deti...rikam ze sedmicka je plna zvratu tak si ji prectete!!!

44 Katrina Katrina | 13. ledna 2008 v 23:44 | Reagovat

Snape je hlavně a především na svojí straně

45 andy andy | 3. února 2008 v 15:04 | Reagovat

jj, je na straně Brumbála, určo, četla sem 7

46 pajuz pajuz | 15. února 2008 v 8:00 | Reagovat

Ty voe vy tady na nej nadavate a neprecetli ste 7,az si ji prectete tak o nem neco rikejte kreteni.Je to fakt borec

47 holčina holčina | 19. února 2008 v 20:12 | Reagovat

Je prostě dobrej!!=)já ho žeru!!!!=)

48 sabča sabča | 29. února 2008 v 18:37 | Reagovat

je s brumbálem

49 Nika Nika | 2. března 2008 v 15:10 | Reagovat

KDO ČET SEDMIČKU,TAK VÍ,ŽE JE S BRUMBÁLEM

50 kulickac kulickac | 3. března 2008 v 21:35 | Reagovat

Kdo četl sedmičku tak ví že snape je od jedničky takový jaký je a řeknu vám  že když jsem  já poprvé četl 6 tak mě chování mé oblíbené postavy velmi šokovvalo.

Aspon že se vše vysvětlilo

51 Dvanácterák Dvanácterák | 6. března 2008 v 9:46 | Reagovat

Snape je na traně Brumbála, měli spolu dohodu

52 MICHAL-PECHA MICHAL-PECHA | E-mail | 14. března 2008 v 17:04 | Reagovat

kdo si precet 7 tak vi ze snape s brumbalem byly domluveni to bocvakne kazdymu a proc ho nezabil v ostatnich dilech

53 harry harry | 18. března 2008 v 16:14 | Reagovat

pořád byl na strajně brumbála a na brumbálově smrti  spolu byli domluveni škoda brumbála mam ráda

54 Terka Terka | 28. března 2008 v 19:43 | Reagovat

Snape je na straně Brumbála jelikož se naštval na Voldemorta že mu zabil jeho milovanou Lili

55 reM reM | 6. dubna 2008 v 9:48 | Reagovat

Jestli jste četli sedmičku, tak je vám jasný, že Snape není záporná postava

56 Já | 3. května 2008 v 17:34 | Reagovat

Ti co hlasovali že je na straně Voldemorta tak sou tupci......

57 PrincessTerinka PrincessTerinka | Web | 3. května 2008 v 19:38 | Reagovat

to je jasný já to věděla že je od začátku s Brumbálem! jo a lidi koukněte se pls na mé webovky a někde mi tam hlasněte v nějaký anketě! ju? Dík a-h-o-j-í-k

58 Stesí Stesí | E-mail | 3. června 2008 v 20:24 | Reagovat

on nejdřív jakobi byl na straně pána zla, ale pak Harry zjistí, že byl celou dobu u nich!!!!!!!!!

59 Hermi Hermi | 9. srpna 2008 v 21:17 | Reagovat

Jakmile ho Voldy nechá zabít, tak předá své zzpomínky Harrymu a ten zjistí, že byl celou dobu s nima.

60 Nika Nika | 8. října 2008 v 19:19 | Reagovat

Neviem. Zo zaciatku malrad Lily  takze bol na tej dobtej strane ale potom sa nejak pridal ku smrtozrutom a bol na zlej a pocuval za tími dverami ked ta sibila hovorila o proroctve a preto som dala neviem

61 Lůca Lůca | 28. února 2009 v 12:17 | Reagovat

Je na dobré straně:-)

62 kamča kamča | Web | 28. března 2009 v 19:07 | Reagovat

snape a brumbál to měli domluvený v sedmičce to je jasný snape byl dobrej (jsem naštvaná že ho voldemort v sedmičce zabil snapea jsem měla ráda)

63 adelinka adelinka | E-mail | 14. dubna 2009 v 15:44 | Reagovat

sneap je pjekny grázl zabil BRUMBÁLA v 6 díle

64 tonksova tonksova | 18. května 2009 v 18:23 | Reagovat

i kdyz je smrtijed, jen to hrá, a je na te dobre strane kdo si precita 7, tam to niekde na konci je.
A ja myslim, ze jako dvojity agent byl dobry

65 lolinek lolinek | 15. června 2009 v 11:56 | Reagovat

byl smrtijed ale stal se opet dobrým to stojí za potlesk

66 Miley Stewartová Miley Stewartová | E-mail | 12. července 2009 v 14:44 | Reagovat

je na brumbálově straně a voldemort je magor že to nepoznal =)  on je ale trapnej má divnej xicht !!! teď ale jak chodil Tom do bradavic tak to byl vážně hezkej kus chlapa ´=) byl roztomilej =)

67 parez parez | 18. července 2009 v 19:48 | Reagovat

Lol kdybyste cetli sedmej dil vedeli byste ze Severus Snape celou doby harrymu pomahal!

68 Lily Lily | 21. července 2009 v 23:19 | Reagovat

pomahal Harrymu protože strašně miloval Lily

69 severuska severuska | 24. července 2009 v 17:30 | Reagovat

Je mě ho líto, protože James ho
štval a nakonec mu ještě přebral Lily.
Já nic nevydržim, no a když jsem to četla tak se brečela jak želva...

70 hpfan hpfan | E-mail | 27. července 2009 v 11:17 | Reagovat

[3]: kdybyste si přečetli knížku věděli byste že brumbál a snape jsou domluvený a že by brumbál stejně umřel jak měl tu černou ruku

71 Ewangelinkaaa Ewangelinkaaa | 29. července 2009 v 23:28 | Reagovat

tak jo nejdříve si uračte přečíst poslední díl , kapitoluprincův příběh a zjistíte jak to vůbec bylo.Sevík si jen hrál na to že je se smrtijedy.

72 Ewangelinkaaa Ewangelinkaaa | 29. července 2009 v 23:32 | Reagovat

[38]: ¨přečti si seedmičku ty vole

73 pipi dlouhá punčocha pipi dlouhá punčocha | 23. srpna 2009 v 11:00 | Reagovat

To je tu asi 1000x.Všem kteří četli 7.díl,je to jasný.

74 barra barra | 29. srpna 2009 v 10:12 | Reagovat

Snape je na strane dobra!!!

75 Zombie Zombie | 6. září 2009 v 12:27 | Reagovat

Slyšeli jsme to as 999 999x)

76 Niki S Niki S | 3. října 2009 v 18:06 | Reagovat

Frederika: zavři zobák! Snape je nejlepší a jestli nevíš celou tu dobu harrymu zachranuje život!!! přečti si 7!

77 karol karol | 21. října 2009 v 15:29 | Reagovat

no je to úplně jasný stačí si přečíst knihu a máte to!!!

78 severuska severuska | 24. října 2009 v 19:32 | Reagovat

Myslím že tady ji četli asi všichni...x-)

79 ...snapinka... ...snapinka... | E-mail | 13. listopadu 2009 v 13:28 | Reagovat

Snape je moje nejoblíbenější postava od mých 13, kdy jsem poprvé četla Harryho Pottera a Kámen mudrců..mimochodem na počítači mám stažených celkem dost fotek Severuse Snapea i Alana Rickmana..vždycky jsem mu věřila - od začátku jsm si myslela, že musí být na straně dobra..takže to, že v 6. díle zabil Brumbála, mě trošku dostalo (nepočítala jsem s variantou, že by to mohlo být pouze Brumbálovo přání, jak mnozí z vás předvídali)..Snapeovi, přesto že mě s tou vraždou Rowlingová vyvedla z míry, jsem ale pořád zůstávala věrnou fanynkou :-)..7. díl mě pak samozřejmě obsahově, co se týče Severuse, moc potěšil - i za cenu vlastní smrti celou dobu sloužil Brumbálovi a ochraňoval Harryho - syna svého největšího nepřítele..Severus byl VELKÝ kouzelník, co se týče schopností i charakteru o to horší je, že umíral s myšlenkou, že se většina kouzelníků stejně nedozví, jak to vlastně všechno bylo a že i nadále ho budou považovat jen za smrtijeda, který zabil Brumbála..

80 lily snape lily snape | 27. listopadu 2009 v 16:46 | Reagovat

ja sem si sice kolem toho moc teorii nedelala ale ta Brumbalova smrt mi prisla divna...Brumbal se prece nikdy nebal smrti a jak se tam jeste bavil Carrovovymi tak byl uplne v klidu a pak by prosil o zivot? to bylo divny a byla to ta zapletka pomoci ktere sme mohli prijit na to ze Snape brumbala sice zabil,ale jen ze ho o to brumbal pozadal.xD

81 nymfadora nymfadora | 9. března 2010 v 13:44 | Reagovat

určitě je na straně Voldemorta. Nečetli jste snad šestku???!!!!

82 xD xD | 19. března 2010 v 13:23 | Reagovat

teda nynfadoro.......četla jsem šestku ale i sedmičku...on je na Harryho straně

83 nymfadora nymfadora | 31. března 2010 v 13:53 | Reagovat

xD: Jo uznávám. ted uz jsem ji cetla taky a verim ze je Snape na strane dobra

84 A♥A A♥A | 29. května 2010 v 15:37 | Reagovat

Četla jsem sedmičku a musím říct, že se mi velmi ulevilo, když jsem zjistila, že Severus je ve skutečnosti hodný, i když to tak předtim nevypadalo. Severus patří k mým nejoblíbenějším postavám, takže bych asi nepřežila, kdyby tahle "pravda" nevyšla najevo a on pro nás navždy zůstal jen smrtijedem

85 harry potterka harry potterka | 9. listopadu 2010 v 20:17 | Reagovat

Ste divný!!!!!!!!!

86 dark-dragon dark-dragon | Web | 8. února 2011 v 23:02 | Reagovat

ani jedna odpověd'

87 lily lily | 19. března 2011 v 20:03 | Reagovat

jasně že je hodnej to by bylo hrozný kdyby ne

88 vera vera | 19. června 2011 v 12:49 | Reagovat

taze snape je na dumbledorovej(brumbalovej) strane a ak neverite taksi precitajte 7. knihu tam to mate jasne napisane, vtedy ked mal albus v 6. casti tu kliatbu v ruke (to bolo v knihe) tak mu snape povedal ze mu uz ostava len rok zivota a albusmu povedal ze ho nakoniec musi zabit on takze oni to mali uz davno dohodnute a co sa tyka toho mal ho zabit preto snape aby po albusovi zdedil bazovy prutik on a nie malfoy (mal ho zabit malfoy na voldemortov prikaz)

89 Cááája Cááája | 21. července 2011 v 18:25 | Reagovat

v sedmém díle je odpověď na všechno

90 Kristýna Kristýna | 9. srpna 2015 v 13:50 | Reagovat

SNAPE je nejlepší že všech!!!!

Já mu věřím a všechno to má důvod.

Navíc proč by Harry pojmenoval svého syna
Albus SNAPE kdyby byl Snape zlý?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama